Karin`s Blog
Velkommen til min blog. Her vil være lidt af hvert stort som småt fra min hverdag.
Viser opslag med etiketten
Genbrug
.
Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten
Genbrug
.
Vis alle opslag
fredag den 25. februar 2011
Genbrug
Sidste år i april da jeg gik på efterløn, fik jeg af Katrine, en super skøn forårs sammenplantning. Den har overvintret i udestuen og er nu igang med at vokse igen. Håber den bliver lige så flot som sidste år.
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)