Viser opslag med etiketten Vinter. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Vinter. Vis alle opslag
tirsdag den 2. februar 2010
Sidder netop nu her i snestormen og tænker på mig dejlige varme filthat, (der går godt ned om ørene) som jeg købte, da min søster og jeg var på Juletur til Berlin. Den har været uundværlig her i vinter.

søndag den 17. januar 2010
Vinter
I sne står urt og busk i skjul. Det kan man vist godt sige om denne vinter. Vejen jeg bor på, er livsfarlig, den er fuld af is, der er flere af naboerne, der er faldet. Men smukt ser det ud.

Abonner på:
Opslag (Atom)